Допомога

1. Як знайти цікавий для мене товар?
2. Як купити річ, яка мені сподобалася?
3. Як оформити покупку?
4. Як зареєструватися на сайті? Що дає реєстрація?
5. Чи можу я додати товар, який сподобався в обране?
6. Що таке он-лайн помічник?
1. Як знайти цікавий для мене товар?
При створенні магазину ми доклали всіх зусиль, щоб зробити навігацію по сайту максимально зручною. Знайти товар, який Вас цікавить, Ви можете декількома способами. Всі товари на сайті розподілені за віковими категоріями. На сайті всього п'ять категорій. Всередині категорій містяться підкатегорії, які є назвами видів виробів,наприклад: "боді" або "джинси". На зображенні знизу показано зміст підкатегорії "Новонароджені 0-12". Також для Вашої зручності є розділи "Новинки" і "Акції".

При переході в будь-яку з категорій або підкатегорій, з лівого боку дублюється меню, яке містить підкатегорії, що входять в цю категорію. Підкресленням виділена категорія в якій Ви перебуваєте в даний момент. Малюнок нижче.

Використовуючи меню, можна з легкістю дістатися до категорії, яка Вас цікавить. Другий корисний елемент навігації, який реалізований у нашому магазині, - це спеціальні фільтри. Використовуючи фільтри, Ви можете вивести на екран тільки ті товари, характеристики яких потрапляють під Ваші вимоги. Наприклад: ціновий діапазон, розмір, колір, тканина, бренд,країна виробник і так далі. Фільтри знаходяться з лівого боку під меню. При натисканні на будь-який з параметрів фільтра, буде проведена автоматична фільтрація. Якщо ж Ви вирішили скасувати фільтрацію за будь-якою характеристикою, досить натиснути на кнопочку "Сбросить", яка знаходиться поруч з назвою цієї характеристики. Малюнок нижче.

І нарешті, найпростіший спосіб знайти товар, який Вас цікавить - це скористатися пошуком по сайту. Пошук по сайту знаходиться в шапці сайту. Малюнок нижче.

Ще один корисний елемент навігації - це так звані "хлібні крихти". Ланцюжок посилань відображає глибину вкладеності на якій ви зараз перебуваєте. Для того щоб повернутися на попередню сторінку, достатньо натиснути на передостаннє посилання і т.д. Це видно на малюнку нижче.

2. Як купити річ, яка мені сподобалася?
Для того щоб купити товар, який сподобався, його потрібно помістити в кошик. Для цього потрібно натиснути на значок кошика (малюнок нижче).

Після натискання на значок кошика, Ви будете автоматично перенаправлені на сторінку "Кошик". Далі ви можете або перейти безпосередньо до оформлення замовлення, або продовжити покупки, натиснувши на відповідну кнопку. Якщо у Вас є Промокод на знижку, його слід ввести нижче і натиснути кнопку "Активувати Промокод".Зробити це слід перед переходом до оформлення покупки. Малюнок нижче.

3. Як оформити покупку?
Після натискання на кнопку "Оформити замовлення", у Вас відкриється сторінка оформлення замовлення. Всі поля відмічені символом * (зірочка) є обов'язковими для заповнення. Після заповнення необхідної інфформації, натисніть на кнопку "Далі". Тут слід обрати зручний для Вас спосіб доставки і натиснути "Далі". На наступному етапі необхідно обрати спосіб оплати. І нарешті, на останній сторінці потрібно поставити галочку біля "правил" і "права повернення" (перш ніж остаточно підтверджувати замовлення, рекомендуємо Вам ознайомитися з даними правилами на відповідних сторінках). Після натискання на кнопку "Підтвердити замовлення" замовлення буде повністю оформлене.
4. Як зареєструватися на сайті? Що дає реєстрація?
Реєстрація на сайті надає цілий ряд переваг. Зареєстрований користувач може: додавати вподобані товари в обране, отримувати на електронну пошту листи з інформацією про новинки та акції, отримувати промокоди на знижку, а також діє постійна відсоткова знижка, яка залежить від сумарної вартості всіх Ваших покупок.
Для реєстрації на сайті натисніть на значок чоловічка в верхній частині сайту (малюнок нижче).

Далі Ви потрапите на сторінку "Вхід / реєстрація", на якій можна зареєструватися, використовуючи обліковий запис однієї з соцмереж, або натиснути на кнопку "Зареєструватися". Після натискання на кнопку перед вами відкриється форма реєстрації. Поля, які помічені символом * (зірочка), є обов'язковими для заповнення. Після того як форма заповнена, натисніть на кнопку "Реєстрація". Якщо ж Ви вже реєструвалися раніше, то досить для входу ввести Ваші логін та пароль або натиснути відповідний значок для входу через соцмережу.
При реєстрації в нашому інтернет-магазині надається знижка 3% на наступні покупки. Зниження ціни ви побачите одразу після введення Вашого логіна і пароля (авторизації). Знижка є накопичувальною.
Всі замовлення, оформлені в Вашому акаунті, будуть підсумовані. Після досягнення нижче зазначених сум, Ви отримуєте постійну знижку у відсотках. Ця знижка буде поширюватися на наступні замовлення. Всі Ваші оплачені покупки фіксуються на Вашому особовому рахунку на нашому сайті.
На сьогоднішній день у нас Ви можете отримати наступні знижки:
Після реєстрації знижка 3%
Сумарна вартість всіх замовлень 3 000 грн. скидка 5%
Сумарна вартість всіх замовлень 7 000 грн. скидка 7%
Сумарна вартість всіх замовлень 15 000 грн. скидка 10%
5.Чи можу я додати товар, який сподобався в обране?
Так, в нашому магазині є можливість додавати вподобані товари в обране. Наприклад, Вам сподобалися кілька подібних товарів, але Ви не знаєте який обрати, в особистому кабінеті усі товари будуть розміщені поруч, що полегшить вибір. Або ж Ви не готові в даний момент зробити покупку.В такому випадку ви можете додати товар в обране і повернутися до покупок трохи пізніше. Так само, додавши товар до обраного, Ви можете відслідковувати зміну його вартості.
Для того щоб додати товар в обране потрібно увійти на сайт під своїм користувачем (як це зробити описано вище) і натиснути на сердечко, що знаходиться біля фотографії товару (малюнок нижче). Якщо Ви не ввійдете під своїм користувачем, то після того як Ви покинете сайт, обраний товар автоматично віддалиться з обраного.
.

Після натискання на кнопку, перед Вами відкриється сторінка "Список побажань". З цієї сторінки Ви можете або перейти в кошик для оформлення замовлення, або повернутися до покупок, натиснувши відповідну кнопку (зображення нижче).

Для того щоб переглянути товари додані в обране при попередньому відвідуванні сайту, досить увійти під своїм користувачем і натиснути на кнопочку із зображенням сердечка, що знаходиться в шапці сайту.
6. Що таке он-лайн помічник?
Якщо у Вас виникло питання, але немаєте можливості поставити його по телефону, Ви можете зв'язатися з менеджером магазину через он-лайн помічник. Знаходиться він з правого боку сайту (малюнок нижче).

Після натискання на допомогу он-лайн, розгорнеться чат з менеджером магазину. Ваше запитання Ви можете написати в віконці, зазначеному на малюнку нижче. При натисканні клавіші Enter, повідомлення буде відправлено менеджеру.

Якщо на сторінці допомоги Ви не знайшли відповідь на Ваше запитання, ми з радістю відповімо на нього за телефонами вказаними на сторінці "Контакти". А так же Ви можете залишити нам свої пропозиції та побажання натиснувши на кнопку "Написати нам" в самому низу будь-якої сторінки.